Wyszukiwarka


Nawigacja
Strona Główna
Dodaj zdradę
Artykuły
Kontakt
CZAT (jest 0 zobacz kto)

Ekipa portalu
Test na wierność
Portal w pigułce


Wasze zdrady
Zdradzone przez męża
Zdradzeni przez żony
Zdradzone przez chłopaków
Zdradzeni przez dziewczyny
Zdradzeni w innych związkach
Zdradziłem - zdradziłam
mama/tata zdradza

Wzory dokumentów
Porady prawne

Zbanowani użytkownicy
Polityka cookies
Postrzeleni kulkami
Użytkowników Online
Gości Online: 10
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 13,774
Najnowszy Użytkownik: Perszeron
Ostatnie Artykuły
Potęga przebaczenia
Jak rozwiązać proble...
Dziecko ofiara małże...
Życie po zdradzie
Ból emocjonalny R...
Reklamy...
karina26 (przeniesione)
Zdradzona przez partnera/chłopakaMam 26 lat,moj facet 29...od osmiu lat jestesmy razem mamy corke 4-letnia. Okolo dwoch lat bycia razem zaczelo cos niegrac,podejrzewalam go o zdrade ale nie mialam dowodow,on w tych czasach byl ochroniarzem w clubach dyskotekach...zamieszkalismy razem,mial normalna pracei ta dorywcza,ja pracowalam w firmie kurierskiej w biurze tylko tyle ze na noce. Gdy pewnej soboty bez jego wiedzy pojechalam na dyskoteke w ktorej akurat byl nakrylal go z panienka..wrocilam do mieszkania po awanturzei nie tylko wrocilam do rodzicow a na drugi dzien dowiaduje sie ze jestem w ciazy...po miesiacu wrocilismy do siebie ze wzgledu na dziecko,ale w czasie ciazy zdradzal mnie pisal z innymi,spotykal sie,mialam zagrozona ciazechcialam urodzic zdrowe dziecko wiec nawet przestalam szperac i szukac dowodow....urodzilam corke,ale za pieknie by bylo,gdyz znowu mialam dowody ale nie mialam w sobie dosc sily i odwagi aby odejsc...on od dwoch lat pracuje w delegacji nie ma go caly tydzien w domu,na samym poczatkujego delegacji znalazlam koszulke brudna od spermy,ktora przywiozl do domu,oklamywal mnie na kazdym kroku,nie odbieral telefonu kiedy mu to odpowiadalo,robil co chcial,a wiedzial ze nie odejde bo nie mialam gdzie i z czym,z rodzicami bylam sklocona ze wzgledu na niego ze wrocilam do niego i nie pracowalam juz bo zostalam w domu z dzieckiem...ale odnajduje w necie u niego na kompie jakies portale erotyczne konta email o ktorych nic nie wiem... i nawet miesiac temu podsluchalam jego rozmowe z kolega,ktory jest takim samym kurwiarzem jak on...jak sie wymieniali jakimis stronkami erotycznymi i ten drugi mowil mu jak zone w rogi wali....wiem ze mnie zdradza i bedzie to robil mimo tylu awantur,ale czekam momentu jak znajde dobra prace gdzie zapewni byt mi i corce..mam dosyc klamstw i obelg w moim kierunku gdzie zawsze ja jestem najgorsza...nigdy nigdzie nie wychodzimy przez osiem lat bylismy moze gdzies 4 razy na imprezie,bo onrobi mi awantury o to ze ktos sie na mnie patrzy a sam nie widzi jak sie slini na widok malolat...ale ja wierze w to ze karma wraca i czekam na ten moment gdy on tak sie poczuje jak ja....
Komentarze
Nox dnia kwietnia 11 2013 21:11:41
może przestań czekać załóż sprawę o alimenty ,myślę że jak się odseparujesz od niego to mama ci pomoże.Szukaj pomocy w MOPS.Dziecko ma 4 lata .Daczego robisz w domu za służącą faceta zamiast zapisać córkę do przedszkola i energicznie szukać pracy???Facet jest mężem?Masz 26 lat pora dorosnąć ,jesteś odpowiedzialna nie tylko za siebie ale też za córkę która nie patrzy na kochających się rodziców ale na mieszkających pod jednym dachem obcych ludzi.

4138 dnia kwietnia 12 2013 12:03:19
karina, ustal pokoleii co robic i konsewkentnie sie trzymaj tego planu.Szukaj pracy, zrob wszystko by sie uniezalzenic od niego, pamietaj ,ze masz prawo do alimentow na dzieci.Poki co , mysle, ze byloby zdrowiej zaczac go traktowac jako tylko i wylacznie ojca dzieci.Przestac z nim sypiac, przestac o niego dbac, dzwonic, itp.Jednym slowem-jakkolwiek to boli-olej i mysl o swojej przyszlosci i zrob co mozesz,zeby tam dotrzec jak najszybciej.Musisz byc teraz bardzo odporna.

Deleted_User dnia kwietnia 12 2013 17:22:49
Chyba już Ci się przelało i widzisz sama,że facet to typ niereformowalny.Ani Ty,ani tym bardziej dziecko nie jesteście dla niego najważniejsi.Dobrze,że tak szybko otworzyły się Tobie oczy.Jesteś jeszcze młodziutka i życie przed Tobą.A myślę,że teraz to już tylko lepiej.Bez poniżania,zdrad,oszustw i braku szacunku.Pozbądż się tego wrzoda jak również miej wzgląd na dziecko,które wszystko widzi i na swój sposób przeżywa.Bo niestety jak mama nieszczęśliwa to i dziecko również.Weż życie w swoje ręce i chociaż chwilkę to potrwa to na pewno potem zaświeci Tobie słońce.Małymi krokami,byle do przodu.Nim już się nie zajmuj,tylko sobą i córcią.Czasami ta droga do spokoju jest wyboista,ale uwierz warto powalczyć o siebiesmiley

karina26 dnia kwietnia 12 2013 22:52:50
Hej....corcia chodzi do przedszkola,ale jest chorowitym dzieckiem...od wrzesnia moze byla dwa pelne miesiace,ja studiuje tzn robie drugi kierunek zaocznie i szukam pracy ale jak do tej pory nic nie ma...ja robie dobra mine do zlej gry,udaje ze jest wszystko ok,po tylu latach to mam dosyc,jeszcze rok temu to ja go przepraszalam za to ze on mnie zdradzal ze cos zrobil,chcialam ten zwiazek ratowac a teraz jak jest jakas klotnia nie odzywam sie i on to widzi,bo kilka tygodni temu mi powiedzial ze kiedys bym wydzwaniala prosila blagala i ze jest przekonany ze mam kogos...ale jego linia obrony zawsze bylo wmawianie mi kochankow...on ma swiadomosc ze jak znajde prace i bedzie mnie stac na utrzymanie dziecka i siebie to odejde....zycie toczy sie dalej

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Podobne zdrady
Nie znaleziono podobnych tytułów zdrady.
Reklama Zjawy i demony
www.parapsychologia.zjawa.com
Logowanie
Login lub e-mail

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Aktywne tematy !!!
Chodzę do masażystek...
Mój Mąż ma/miał romans
Jak to rozegrać? Pom...
Choroba psychiczna c...
Zdrada w małżeństwi...
Historia lubi się po...
Czy jest szansa że w...
Dziwna sytuacja
Zdradzony po 12 latach
20 lat razem prysło ...
zdradziła mnie i nie...
Zdradzony :(
Nie wiem już kim dla...
Zdrada jak zdrada-al...
Zdradzam i on zdradza
Nie wiem już kim dla...
Zdradzona
Nie daje rady - c.d.
Czy można szczęśliwi...
Jak z tym skończyć
Testowa historia
Prosze o porade
zdrada, dzieci, mies...
zdrada w ciąży
Mąż milczący miesiącami
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

poczciwy
13/09 20:37
Piotr79 zamieść swoją historię Nawigacja -->dodaj zdradę. Na pewno otrzymasz odpowiedź na nurtujące Cię pytania.

Archiwum
Reklamy
Masaż Bielsko-Biała
Copyright © 2007-2021 www.zdradzeni.info