Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Ostatnio Widziani

Sasza00:33:18
NowySzustek01:19:08
heniek02:41:01
Julianaempat...06:17:41
zona Potifara07:21:24

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

NowySzustek
29.03.2024 06:12:22
po dwóch latach

Zraniona378
21.03.2024 14:39:26
Myślę że łzy się nie kończą.

Szkodagadac
20.03.2024 09:56:50
Po ilu dniach się kończą łzy ?

Szkodagadac
19.03.2024 05:24:48
Ona śpi obok, ja nie mogę przestać płakać

Zraniona378
08.03.2024 16:58:28
Dlatego że takie bez uczuć jakby cioci składał życzenia imieninowe. Takie byle co

Metoda 34 kroków

Metoda 34 kroków dla kryzysu w małżeństwie na odzyskanie pewności siebie w oczach partnera.

1.Nie śledź, nie przekonuj, nie proś i nie błagaj.
2.Nie dzwoń często.
3.Nie podkreślaj pozytywnych elementów związku.
4.Nie narzucaj się ze swoją obecnością w domu.
5.Nie prowokuj rozmów o przyszłości.
6.Nie proś o pomoc członków rodziny-masz wsparcie teściów póki są po Twojej stronie.
7.Nie proś o wsparcie duchowe.
8.Nie kupuj prezentów.
9.Nie planuj wspólnych spotkań.
10.Nie szpieguj, to Cię zniszczy.
11.Nie mów 'kocham Cię'.
12.Zachowuj się tak, jakby w Twoim życiu było wszystko w porządku.
13.Bądź wesoły, silny, otwarty i atrakcyjny.
14.Nie siedź, nie czekaj na żonę/męża , bądź aktywny, rób coś.
15.Będąc w kontakcie z nim/nią postaraj się mówić jak najmniej.
16.Jeżeli pytasz co robił/a w ciągu dnia, przestań pytać.
17.Musisz sprawić, że Twój partner zauważy w Tobie zmianę, że możesz żyć dalej z nim/nią lub bez niej/niego.
18.Nie bądź opryskliwy lub oziębły, po prostu zachowaj dystans.
19.Okazuj jedynie zadowolenie i szczęście.
20.Unikaj pytań dotyczących związku do chwili, gdy zechce sam/a z Tobą o tym rozmawiać.
21.Nie trać kontroli nad sobą.
22.Nie okazuj zbytniego entuzjazmu.
23.Nie rozmawiaj o uczuciach.
24.Bądź cierpliwy.
25.Nie słuchaj co naprawdę mówi do ciebie.
26.Naucz się wycofywać, gdy chcesz zacząć mówić.
27.Dbaj o siebie.
28.Bądź silny i pewny, mów cicho i spokojnie.
29.Pamiętaj, że jeżeli zdołasz się zmienić,Twoje konsekwentne działania mówią więcej niż słowa.
30.Nie pokazuj zagubienia i rozpaczy.
31.Nie wierz w nic co usłyszysz i 50% tego co widzisz.
32.Rozmawiając nie koncentruj się na sobie.
33.Nie poddawaj się.
34.Nie schodź z raz obranej drogi.

Ciężki tematDrukuj

Zdradzony przez żonę
14597
<
#1 | Merol dnia 11.08.2022 01:24
Coś w tym jest. Nikt mnie nie namówi że to tylko kolega. Szukaj kombinuj jakieś dowody znaleść. U mnie było trochę podobnie tyle że sama się przyznała. ( do czego chciała). Co więcej nie jestem w stanie wyłapać.
14578
<
#2 | aster dnia 11.08.2022 08:52

Cytat

Z tego co ustaliłem trwało to od 5 lat

Cytat

pisali że im źle z nami i TP.

Cytat

Powiedziała że nie chciała żebym się dowiedz
i
nawiązała relację z innym mężczyzną a to jest regularna zdrada. Byłeś/jesteś okłamywany, obgadywany, oszukiwany a ona słodziła innemu. Czy godzisz się na takie traktowanie?
Jeśli nie wylądowali jeszcze ze sobą w łóżku to tylko kwestia czasu, że to zrobią.

Cytat

wydaje że chce mi zamydlić oczy...

ona nie chce, ona Ci mydli oczy. Bądź czujny.
13728
<
#3 | poczciwy dnia 11.08.2022 09:12
Popełniłeś klasyczne błędy zdradzonych tzn wygadałeś się zamiast wyrachowanie obserwować i dopiero jak miałbyś czarno na białym mógłbyś przyprzeć ją do ściany;
dziś...cóż będziesz żyć w niepewności, która będzie Cię powoli trawić od środka;
jeśli nic nie znajdziesz, będziesz przekonany, że świetnie się maskują; jeśli znajdziesz to sprawa prosta; tak czy inaczej emocjonalnie zostałeś "załatwiony" na długie lata;
14027
<
#4 | normalnyfacet dnia 11.08.2022 10:23
Chaotycznie to opisałeś.

Cytat

Pół roku temu znalazłem że.zina pisze z kimś na snapczacie, niestety snapczat usówa wiadomości więc było tylko miłej pracy skarbie

Dobrze rozumiem że od pół roku niczego nie wyłapałeś?
I najważniejsze, macie dzieci?
Ile macie lat?
Jak długo trwa małżeństwo?

Cytat

Rzeczywiście jest to jej kolega ale z czego co znalazłem to pisali codziennie i on dzwonił do niej codziennie nawet. O piątej rano żeby jej życzyć miłej pracy. Z tego co ustaliłem trwało to od 5 lat.

To nie jest normalny koleżeński kontakt.
Od 5 lat żyłeś w trójkącie i niczego w jej zachowaniu nie wyłapałeś?
Przez ten czas ona się nie zmieniła? Jak w tym czasie wyglądały Wasze relacje
- jak ona odnosiła się do Ciebie
- jak z seksem
- jak z kłótniami, mniej, więcej
- atmosfera w domu

Cytat

Niestety w jej opowieściach nie dało mi coś spokoju zacząłem obserwować jego żoną na fb i po jakiś 3 miesiącach zobaczyłem ja z innyinnym facetem więc. Zadzwoniłem do niej i powiedziała że dorwała męża jak z moja pisze z 4 lata temu i zadzwoniła do niej że ma się odpierdolic albo zadzwoni do mnie, mówi też że.nieznalazla ani nie dorwała ich razem tylko jak pisali że im źle z nami i TP. Także sie okazalo ze nie są juz razem od roku ona odeszla od niego bo o
wiecznoe jezdzil na nadgodziny a pieniedzy z tego nie bylo

Jeżeli on miał nadgodziny a kasy nie było to można założyć że w pracy nie był a ten czas poświęcał komuś innemu. Możliwe że Twojej żonie.

Cytat

Zapytałem żonę dlaczego mnie okłamała bo na początku jej powiedziałem że jego żoną ich dorwała A moja się wybierała A sama ja zablokowała na fb. Powiedziała że nie chciała żebym się dowiedzi A on jej nie powiedział że nie są już razem.

Wciąż zadajesz złe pytanie i wciąż informujesz żonę co wiesz zanim zapytasz. Czyli pomagasz jej tuszować romans/zdradę.
I oczywiście że miałeś się nie dowiedzieć przecież to podstawa udanego romansu.

Cytat

Mówię takie żale sobie wylewaliscie A on ci nie powiedział że żona odeszła, moja na to nic

Ona wiedziała ze nie jest z żoną tylko ta jego żona była przykrywką dla Twojej żony na zasadzie - nic się nie dzieje on MA żonę.

Cytat

Zapytałem dlaczego jak ona zadzwoniła nie przestali powiedziała mi że przestali pisać ale on po pewnym czasie się odezwał, zapytałem dlaczego nie pomyślała o niej to mi powiedziała że ja ma gdzieś. Mówię to mnie też będziesz.miala gdzieś.o zaczniesz z nim gadać. Powiedziała że nie.

Oczywiście że miała i ma Ciebie gdzieś i to od kilku lat.
Nie znam Ciebie/ Was ale można założyć że tym porciku/małżeństwie jest jej wygodnie a sztormy/emocje ma gdzieś indziej i tak jest jej dobrze. Po co to zmieniać?

Cytat

Ogólnie prześledziłem co mogłem GPS na fb nic co by wskazywało że mogli się gdzieś umawiać. Żadnych sms e-maili, snapy same się kasowały.

Ale w jakim okresie to robiłeś, ostatnie pół roku?
GPS znaczy w samochodzie czy telefonie? Zdajesz sobie sprawę że auto można zostawić pod marketem z telefonem na np. 40 minut i po robocie? Oni to ciągną od 4 lat, nie muszą gadać o pogodzie.
Pamiętaj że najgorszy okres ich kontaktów i "znajomości" miał właśnie miejsce 5 lat temu, teraz to jest wieloletni romans który już jest planowany a nie spontaniczny z parciem na już i teraz.
Oni to ciągną 5 lat i pewnie już mają wypracowany sposób kontaktu czy miejsce spotkań
- siłownia
- galeria
- fryzjer
- kosmetyczka
- koleżanka
coś co jest stałe w jej grafiku a dla Ciebie normalne.

Cytat

Powiedziałem żonie że jak mnie zdradziła ma się wynieść jeśli ma zamiar z nim rozmawiać dalej także ma się wynieść.

Naprawdę myślałeś że się przyzna do zdrady i unosząc się honorem(czym?) odejdzie?
Przecież ona Ciebie zdradziła
- emocjonalnie, wprowadziła do Waszego małżeństwa innego faceta i przez 5 lat miałeś nie znanego szwagra
- odpłynęła od Ciebie tak daleko że nawet groźba wpadki jej nie zniechęciła -czytaj...była gotowa dla tamtego zaryzykować zakończenie Waszego małżeństwa

Cytat

Została...

Nie, ona odeszło lata temu. Oczywiście ciało jest obok Ciebie ale skoro przez lata w głowie był inny to i całe lata zajmie jej powrót do Ciebie. Oczywiście jeżeli ona będzie szczerze tego chciała.

Cytat

stara się dzwoni, pisze

Co oznacza stara się?

Cytat

w łóżku jest inna

To znaczy jaka, nie kłodowa?

Cytat

ale mnie się wydaje że chce mi zamydlić oczy...

Ty ją znasz. Jeżeli jej zachowanie jest wymuszone to to widać i czuć sztuczność.
Czy chce zamydlić oczy? Cóż udaj głupa że wierzysz i daj jej swobodę oraz zacznij szukać w innych miejscach/inaczej, czy masz rację czy nie.

Cytat

Nie mogę jej jakoś uwierzyć.

Na to składa się wiele czynników
- nie wierzysz w jej wersję
- wiesz że latami byłeś okłamywany
- podświadomie czekasz aż to się sypnie
- masz poczucie straty
- zdrada zabija ufność
- Twój charakter nie jest wstanie wybaczyć
itd.

Cytat

Wiem że teraz będzie ciężko sprawdzić czy się spotykali,.Ale czy nadal tego nie robią tylko jak to sprawdzić?

Jeżeli żyją w tym samym mieście lub odległość mała to na bank się spotkali, na początku kawa i samo leci.
Napisałeś że według Ciebie nie mogli się spotykać. Uwierz mi ludzie są kreatywni
Weź sobie kartkę i spisz gdzie żona wychodzi/wychodziła bez Ciebie, jak często i na jak długi czas.
Siłownia, galeria, fryzjer, koleżanka, ginekolog, nadgodziny w robocie, mamusia, inni członkowie rodziny, wyjazdy służbowe, szkolenia - wszystko co przyjdzie Ci do głowy. A zobaczysz jak wiele jest możliwości wyjścia i spotkania.
Jak sprawdzić? a co Ty do tej pory zrobiłeś i jak?
15513
<
#5 | Beer900 dnia 11.08.2022 11:12
Witam
Malzenstelwem jesteśmy od 20 lat mamy dwie córki 19 i 7lat, ogólnie żona zawsze była sztywna w łóżku,
Co nie znaczy że nie było nam dobrze. Zawsze ona nażekała ze ja jestem mało uczuciowy. Generalnie jak przemyślałem to nie widzę dużo różnicy dopiero ostatnie dwa lata bardziej się oddalilismy ona siedziała w telefonie ja telewizor ale sexu nigdy nie odmawiała raczej zachowanie normalne, kłótnie jak w małżeństwie.
Sprawdziłem lokalizację z fb i z Google z ostatnich 5 lat, wyjazd do sklepu, po dzieci do szkoły lekarz i tyle. Żadnych dziwnych miejsc, jedynie jak gdzieś razem wyjezdzalismy nigdzie nie wychodziła do koleżanek i innych takich tam. On mieszka 50km od nas także żadne odległość ona nie pracowała ja zapierdalałem. Dzieci do szkoły miała czas ale wynika z tego że musiał by przyjeżdżać do nas do domu mieszkamy sami w szeregowycu . Ogólnie jak się ryplo to gadała z moja siostrą sama jej powiedziała że to jej wina że zdrady nie było, moja siostrą jej wierzy. Ogólnie wszyscy zawsze mi gadali że moje jest tak za mną że aż zazdroszczą.


Ty ją znasz. Jeżeli jej zachowanie jest wymuszone to to widać i czuć sztuczność.
Czy chce zamydlić oczy? Cóż udaj głupa że wierzysz i daj jej swobodę oraz zacznij szukać w innych miejscach/inaczej, czy masz rację czy nie
W jakich miejscach mam szukać ?
Jeśli dalej rozmawiają gdzie teraz szukać na co zwracać uwagę?
Wiem wiem że to zepsułem mogłem przyczaić!!
Może wy macie jakieś doświadczenia gdzie szukac i jak?
14027
<
#6 | normalnyfacet dnia 11.08.2022 12:56

Cytat

Malzenstelwem jesteśmy od 20 lat mamy dwie córki 19 i 7lat,

No właśnie i tutaj zawsze jest problem bo nie jesteś tylko odpowiedzialny za własne życie.

Cytat

Generalnie jak przemyślałem to nie widzę dużo różnicy dopiero ostatnie dwa lata bardziej się oddalilismy ona siedziała w telefonie ja telewizor

Standard - on/ona uważa że nie należy się starać bo po co.
I nie zainteresowałeś się co ona w tym telefonie robi?

Cytat

Sprawdziłem lokalizację z fb i z Google z ostatnich 5 lat, wyjazd do sklepu, po dzieci do szkoły lekarz i tyle.

Nie sprawdzisz dokładnie tak odległych terminów.
Już Ci pisałem że wyjazd do sklepu nie musi być takim wyjazdem.

Cytat

On mieszka 50km od nas także żadne odległość ona nie pracowała ja zapierdalałem.

To żadna odległość.
Dlaczego żona nie pracuje?
Z nudów potrafi bić w dekiel.

Cytat

Dzieci do szkoły miała czas ale wynika z tego że musiał by przyjeżdżać do nas do domu mieszkamy sami w szeregowycu

Niekoniecznie. Ona wychodzi z domu on ją zabiera, telefon w domu.
Czy tak było nie wiem ale to możliwe.

Cytat

Ogólnie jak się ryplo to gadała z moja siostrą sama jej powiedziała że to jej wina że zdrady nie było, moja siostrą jej wierzy.

Oczywiście że jej wina.
Powiedziała jak to sie zaczeło?
Dlaczego nie powiedziała Ci o koledze?
Jesteś zaborczo zazdrosny i taki kontakt byłby dla Ciebie problemem?
Teraz jeśli się przestraszyła - kontakt mogli zerwać. I zakończyć relację.
Myślę że będziesz musiał zdecydować w co wierzyć.
15513
<
#7 | Beer900 dnia 11.08.2022 13:19
No żona twierdzi że jestem zaborczy i zazdrosny i zawsze musi być na moje. No prawda mam ciężki charakter takie dziedzictwo, ale ją zapytałem czemu nie porozmawiała że jest nie tak tylko to tolerowała odpowiedziała że mnie kocha i to znosi. Z dwa lata temu wyszło że ukrywa że mój kuzyn nieraz dzwoni i pisze to też kasowała żebym nie wiedział. Wyszło to z dwa lata temu powiedziała że bała się co pomyśle. Ogólnie z kuzynem i jego żona non stop się spotykamy jeździmy sam niewiem czemu tak myślała.
Powiedziała że znalazł ją na fb i sam do niej napisał, potem że woli rozmawiać niż pisać, mówi że na początku gadali o starych znajomych i to. Potem on dzwonił że mu się w małżeństwie nie układa wiadomo...
Sama stwierdziła że niewie czemu to ciągła i pogubiła się ale to tylko rozmowy bo ja wiecznie w pracy ona sama w domu fajnie było z kimś pogadać bo ja nie lubię jak ona dzwoni do mnie do pracy.
Od prawie roku ona dopiero poszła do pracy no od długiego czasu nalegałem, i dopiero zauważyłem że ma jakieś połączenia nie odebrane z dziwnego numeru a tak nie było widać po niej nic. Może też nie chciałem widzieć....
13728
<
#8 | poczciwy dnia 11.08.2022 13:27
Wasz problem jest szerszy niż się wydaje, to nie tylko domniemana zdrada;
Wy po prostu nie tworzycie żadnej relacji, to jest jakiś układ; macie przed sobą tajemnice, ukrywacie się, nie rozmawiacie ze sobą; a Twoja zaborczość wręcz może ją pchać do ucieczki przed Tobą;
Na czy opiera się to małżeństwo? Co Was łączy poza dziećmi i kwestiami materialnymi? Macie jakieś wspólne plany, zainteresowania,pasje, tematy do rozmów? Cokolwiek?
15513
<
#9 | Beer900 dnia 11.08.2022 14:10
To właśnie zauważyłem teraz, nie mamy wspólnych tematów, pasje mamy dwie które razem robimy. Planować to od zawsze ja planowałem. Prawda jest taka że odkąd się wydało stała się bardziej otwarta więcej opowiada inna w łóżku, jak zapytałem z skąd ta zmiana to mi powiedziała że przedtem taka nie była bo nie wiedziała co o niej pomyśle. Tematy do rozmów może być moja wina bo nie jestem osobą która urzeka wszystkich opowiadaniami żeby słuchać mnie do woli. Kiedyś byłem ale odkąd pojawiły się dzieci to myślałem tylko o pracy co trzeba kupić czy starczy nam pieniędzy i gdzieś się zamknąłem w sobie. Prawda też że żona bała mi się powiedzieć że ma guza i ukrywała to przez trzy lata bo wstydziła się mi powiedzieć.także no jest tu grubo... Co prawda żona też niejest jakaś super wygadana osobą. Ale nie byłem jakimś tyranem.
Wiem ciężki temat ale jak to ugryźć?
13728
<
#10 | poczciwy dnia 11.08.2022 15:53

Cytat

jak zapytałem z skąd ta zmiana to mi powiedziała że przedtem taka nie była bo nie wiedziała co o niej pomyśle.

Po 20 latach małżeństwa?! A znajomość pewnie trwa dłużej, później narzeczeństwo. Wy w ogóle kiedykolwiek na ten temat rozmawialiście? Ja rozumiem, na samym początku relacji człowiek może się krępować rozmawiać o tak intymnych sprawach, ale nie po 20 latach! ;bliskości emocjonalnej to u Was kompletnie nie ma; świadczy równiez dobitnie o tym:

Cytat

Prawda też że żona bała mi się powiedzieć że ma guza i ukrywała to przez trzy lata bo wstydziła się mi powiedzieć.

Przecież to są poważne sprawy; z kim zatem takie rozmowy prowadzić jeśli nie z mężem? zastanawiasz się skąd u niej ten lęk przed bliskością? bo znikąd się nie wziął; musiałeś swoją postawą solidnie dowalić do pieca; nie dziw się, że teraz ucieka gdzie indziej szukać ukojenia swoich problemów skoro w domu na na to nie mogła liczyć;
masz ogromne szczęście, że nie zdążyła jeszcze uciec całkowicie od Ciebie zarówno emocjonalnie jak i fizycznie; bo gdyby odpłynęła całkowicie to nie byłoby co zbierać; a tak masz jeszcze szansę aby tę relację uratować; jednak bardziej skupiłbym się na sobie niż na niej; przyczyn takiego stanu rzeczy poszukałbym w pierwszej kolejności w sobie;
domniemana zdrada jest tylko wierzchołkiem góry, jest w tym wypadku skutkiem nie przyczyną;
15513
<
#11 | Beer900 dnia 11.08.2022 16:19
Wiem uświadomiłem sobie, pytanie czy była ta zdrada czy tylko łódzę się że nie..
Po drugie pytanie czy taki związek ratować czy lepiej rostać się i nie męczyć. Pytałem o to żonę stwierdziła że warto że ona widzi sens że nie byłem taki zły że nie zawsze było źle. A ona potrzebowała tylko z nim pogadać.
No i to mi miesza w głowie, może wygodne życie jej odpowiada i nie chce z tego rezygnować?
14759
<
#12 | Radocha dnia 11.08.2022 19:51

Cytat

Beer900 dnia sierpnia 11 2022 15:19:53
Wiem uświadomiłem sobie, pytanie czy była ta zdrada czy tylko łódzę się że nie..

Nie będe kopiował moich szanownych poprzedników.
Moja rada to wariograf
Poinformuj żonę, że nie dajesz rady trwać w spokoju, ze niszczą Cię przypuszczenia, że źle znosisz brak pewności, ze nie wiesz czy nie jesteś opcją zapasową, że tak naprawdę to co ona zorbiła to według Ciebie i nie tylko według Ciebie zdrada mentalna.
Może sobie zona wyguglować zdrada mentalna i może poczytać biegłych w tym temacie, ze często gęsto taka zdrad czyni większe spustoszenia w związku niż ta fizyczna.
Wariograf sobie oszczędź no chyba że bardzo Cie męczy niepewność, moim zdaniem wystarczy jak poinformujesz o tym żonę i powiesz jej że będą CZTERY pytania pierwsze o zdradę fizyczną w sensie czy uprawiała seks po ślubie z innym facetem
drugie czy chciała od Ciebie odejść do innego faceta
trzecie czy jest z Tobą dla dzieci
czwarte czy jest z Tobą dla kasy.
Panie kolego dopuściłbym negocjacje z żoną odnośnie pytania trzeciego i czwartego ale nie pierwszego i drugiego.
Twoje życie
Ty i tylko Ty poniesiesz skutki wystawienia zonie walizek
Tak samo jak Ty będziesz musiał zastanowić się co wtedy jak żona powie Ci że nie bo....poda 20 tysięcy powodów o naruszeniu jej godności.
Zmusić jej nie zmusisz tylko że taki brak zgody jeszcze bardziej zwiększy Twoją podejrzliwość i wasz no nazwijmy to związek uczyni słabszym.
Zwykle radzę by zrobić sobie tabelkę wypisać za i przeciw bycia w związku z żoną i podliczyć .
pozdrawiam
15513
<
#13 | Beer900 dnia 11.08.2022 23:21
Szczerze kiedyś jej wspomniałem że może badanie warjografem zrobimy to odpowiedziała że niema sprawy, ale nie zrobiłem tego jak ty odpisałeś. Pytanie co by powiedziała jak bym jej powiedział że umówiłem konkretny termin i twoje pytania jej powiedział.
Ogólnie trochę mi też chodzi byście mi poradzili jak zachować czujność co sprawdzać bo teraz telefon jej jest spalony wie że częściej będę.go sprawdzał- co prawda mam wrażenie jak by mi go sama podsówała do sprawdzenia jedzie do sklepu i zostawia go w domu. Gdzie i jak mogą teraz się kontaktować spotykać ?
14926
<
#14 | obserwator dnia 12.08.2022 15:18

Cytat

Prawda też że żona bała mi się powiedzieć że ma guza i ukrywała to przez trzy lata bo wstydziła się mi powiedzieć.także no jest tu grubo.

Ale kolega z młodości pewnie był na bieżąco i dokładnie poinformowany o tym fakcie jak zakładam.
5 lat rozmów i tylko takie o sentymentalne pitu pitu z jasiem ,którego wreszcie musiała kopnąć żona bo nie widziała sensu tkwienia w tym ich związku.

Miałem długi tekst napisany to mi uciekł..cholera.
- telefon zostawia teraz na widoku? Fajnie ale można mieć zawsze drugi taki o kórym istnieniu nawet nie wiesz ( jest taka możliwość ).
- Jej facebook też jest czysty jak łza ,zero wiadomości ,rozmów z tym panem?
- komunikator to ma zapewne nagrany i tam sobie gadają w najlepsze bo przecież tych wynalazków dzisiaj jest co niemiara. Mesengery i inne pierdoły ,które można blokować na hasełka.
- kup dyktafon z dużą pamięcią albo gdzie wkłada się karty pamięci i podkładaj go jak wychodzisz z domu gdzieś w takim miejscu gdzie wiesz,że coś się może nagrać , choćby na szafie.Coś się nagra kiedyś w końcu z rozmów jej czy czegoś tam.
W końcu czy ona czy ten ktoś zadzwoni do niej bo przecież literki to nie to samo co popierdzielić sobie głosowo.
- są programy na telefon,komputer typu keylogger ,które zapisują wszystko co dana osoba napisze na klawiaturze komputera. Na początek zawsze można ten komputer przetrzepać ,choćby w ukrytych plikach czy coś nie ma albo nawet w tej historii przeglądania stron www w przeglądarkach internetowych.

Tak zero wyrzutów sumienia ma żona i o ma gdzieś byłą żonę swojego kolegi z dzieciństwa?
Przecież jej nie zna , ona nic złego jej nie zrobiła, może tyle co zna ją z opowiadań kolegi i tego jak się pewnie żalił na nią i opowiadał jaka to nie jest zła i jak to mu nie jest źle w tej atrapie małżeństwa. Zero sumienia ,rozmyśleń w tym temacie ,że jednak mogła się ogarnąć i ograniczyć te kontakty czy nawet urwać skoro tak niby zależało jej na tobie i nie ma nic ponoć sobie do zarzucenia?

Bo ponoć nie zdradziła? Ale że jak fizycznie czy emocjonalnie?
Co nią kierowało/uje i kim dla niej jesteś, jak ona to wszystko widziała przez cały ten okres.
Dzieci za małe, wygodne życie, zimna kalkulacja w stylu że forma przygody ,odskoczni bo ty wiecznie zapracowany czy tam nie dostarczasz jej czegoś co ktoś inny mógł jej dostarczyć?

Jak to tam z tym powiedzeniem jest?
Natura nie znosi próżni.. czy jakoś tak to szło.

Jak to z wami jest i nią ,że niby tyle spraw a przemilczane,zatajane jak choćby sprawa z tym guzem. Tajemnice jakieś,przemilczenia,zatajenia,odwlekanie tematu. Tak jest w normalnym związku? Chyba nie.

Cytat

Prawda jest taka że odkąd się wydało stała się bardziej otwarta więcej opowiada inna w łóżku, jak zapytałem z skąd ta zmiana to mi powiedziała że przedtem taka nie była bo nie wiedziała co o niej pomyśle.

Dziwne, bardzo dziwne ciężkie to wytłumaczenia ale też kobiety znajdą dziwne wytłumaczenia na takie rzeczy byleby tylko uśpić czyjąś czujność.

Cytat

ona odeszla od niego bo o
wiecznoe jezdzil na nadgodziny a pieniedzy z tego nie bylo

A ta twoja nie znikała czasem z domu lub nie zdarzało jej się w dziwnych okolicznościach?
Może ty tego nie zauważyłeś jakoś ale może starsze dziecko?
Dzieci w końcu nie są ślepe czy głupiutkie takie, chociaż też miały szkołę ale może coś w godzinach popołudniowych po szkole.
14759
<
#15 | Radocha dnia 12.08.2022 20:37
Autorze
5 lat?
Może być tak ale nie musi, ze Twoja zona rzeczywiście miała psiapsiułkę przeciwnej płci i może być tak że sporo mu sprzedała z waszego małżeństwa
Nie jeżeli chodzi o Was tylko o Siebie
No wiesz miała pseudo terapię za free
Powód?
Sam piszesz że duszą towarzystwa to Ty nie jesteś, że konwersacja wam się nie kleiła że Ty tv żona ....
Teraz zobacz postanowiła sie przed Tobą otworzyć i bardzo dobrze
Może to dla was oboje szansa na inną lepszą jakoś w związku
Rozpierduchę masz zawsze czas zrobić nie ma więc potrzeby bys się spieszył.
Czy telefon to podpucha?
Moim zdaniem nie ot zwyczajnie daje Ci do zrozumienia że nie kombinuje,
Poczytaj trochę wątków ilu tu zdrajców niby to naprawia związek ale telefon nadal jest twierdzą.
Tak jak wcześniej pisałem cytując klasyka ,, czemu masz szukać nowego wroga jak tu stary jest pod ręką"
Daj Wam czas
Jak będzie coś kombinować to na pewno nie od razu więc teraz i tak nic nie wykombinujesz , mało tego jesteś czujny więc jej kombinacje szybko wyłapiesz
PowodzeniaSzeroki uśmiech
12891
<
#16 | pit dnia 18.09.2022 22:24

Cytat

No żona twierdzi że jestem zaborczy i zazdrosny i zawsze musi być na moje.

Witaj Beer900
Pamiętaj że nam ludziom łatwiej kogoś oszukać niż przekonać, ta pierwsza droga jest porostu łatwiejsza Uśmiech
Zacznij pracować nad sobą , jedną z nich są wiadomości : i o sobie jak również o świecie zewnętrznym.
Ważny temat to manipulacja bo każdy człowiek manipuluje,ważne jest aby mieć wiedzę na temat manipulacji
-"jesteś zaborczy i zazdrosny" to manipulacja polegająca na poczuci winy
-kolejną jest huśtawka emocjonalna (ona wie czym) najpierw wyprowadza z równowagi a później celowo uspakaja sytuację wtedy jesteś uległy bo jest fajnie, spokojnie jak na haju i zaczynasz godzić się na wszystkie warunki.
- gaslighting kolejna forma manipulacji polegająca najprościej na przekonaniu że jesteś wariatem ("tobie się wydawało , jesteś chory z zazdrości, etc)
Tych metod jest wiele ale są dobre książki opisujące je, więc na razie nie rozwijam a kieruję do lektury.
Na zawsze zapamiętaj "CZYNY A NIE SŁOWA"
Na zawsze pamiętaj "ŻEBY BYŁO DOBRZE TRZEBA WYJŚĆ ZE STREFY KOMFORTU"
Na zawsze zapamiętaj "KOBIETY SZANUJĄ SILNYCH FACETÓW" nie znaczy że chodzi tylko o siłę fizyczna ale o to że jesteś zadbany, zadowolony z życia , oczytany , pewny siebie a to oznaka miłości własnej. Stawiając swoja kobietę na
piedestał to informacja dla niej o Twojej słabości.
Na zawsze zapamiętaj "KOBIETY ŻYJĄ GŁÓWNIE EMOCJAMI"
i to i tymi "złymi "jak i tymi " dobrymi". Bez emocji marnieją i szukają ich poza związkiem

Jeśli nie zmienisz siebie ( w tym nie poznasz siebie) ,Twoje życie nie zmieni się. Powodzenia

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?