środa, Wrzesień 17, 2014
Wyszukiwarka


Nawigacja
Strona Główna
Dodaj zdradę
Artykuły
Filmy o zdradzie
Muzyka dla zdradzonych
Kontakt
CZAT (jest 4 zobacz kto)
~ Wisienka555
~ gupia
~ piotr73
~ sara6

Ekipa portalu
Test na wierność
Portal w pigułce


Wasze zdrady
Zdradzone przez męża
Zdradzeni przez żony
Zdradzone przez chłopaków
Zdradzeni przez dziewczyny
Zdradzeni w innych związkach
Zdradziłem - zdradziłam
mama/tata zdradza

Pomocne instytucje
Detektywi
Prawnicy
Psycholodzy
Poradnie rodzinne
Dodaj instytucję

Wzory dokumentów
Porady prawne

Zbanowani użytkownicy
Polityka cookies
Postrzeleni kulkami
Użytkowników Online
Gości Online: 37
Użytkownicy Online: tezeusz, arno2, Tommy

Zarejestrowanch Uzytkowników: 10,358
Najnowszy Użytkownik: karolina28
Ankieta
Osoba, dla której zostałeś zdradzony, była w porównaniu z Tobą:

ładniejsza i bogatsza

ładniejsza i biedniejsza

brzydsza i bogatsza

brzydsza i biedniejsza

nie wiem, na oczy nie widziałem

tyle ich było...

nie mam zdania

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Reklamy..
Ostatnie Artykuły
Dobra pamięć, zła pa...
Miłość i związek. Ni...
Płeć zdrady
Zwyczajna zdrada
Elektroniczny dostęp...
Twoje miejsce
Reklamy...
Nic nie ma i nie bylo.
Zdradzony przez żonęWyrywek z korespondencji mojej zony na naszej klasie. Twierdzi ze to nic nie jest i nie bylo. Oczywiscie nie czytalbym jej korespondencji gdyby zachowywala sie normalnie. Moze jakis zyczliwy tlumacz albo tlumaczka wytlumaczy mi te tresc :
Witaj Krzysiu!
Dla Ciebie tez Walentynkowe buziaki!Spoznione ,ale szczere!Mam nadzieje,ze nasi malzonkowie nie obraza sie o to.
Wczoraj ogarnelo mnie lenistwo,ale takie ogromne!Przez caly dzien prawie nic nie zrobilam!Dzisiaj bedzie innaczej.Wieczorem wejde sobie na ta strone ,ktora mi podales(o medytacjach)napewno jest tam cos dla mnie...................

Kiedys napisze Ci wiecej o tych przezyciach ,a najlepiej byloby gdybysmy sie spotkali.Co nie?Narazie koncze.Pozdrawim.No i ogromny buziak walentynkowy,pa..



Witaj Krzysiu!
Dzieki,ze sie o mnie martwisz.U mnie narazie wszystko ok.Wlasnie mialam dzisiaj rano odwiedzic kolezanke i.... zaspalam!!!!Ale wstyd! Uwielbiam rano dlugo spac ! A ty????
............

Pozdrawiam Cie ,Pa
i pisz do mnie duzo i czesto! Uwielbiam czytac twoje maile! Kaska



Hej Kasieńko!!

Dzięki za słodkiego buziaka i cieszę się że napisałś!!! O buziaki nikt się nie powinien obrażać!!
...........


Spotkac się to by było super!!! Zapraszam do xxxx !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wsiadaj w auto, autobus i przybywaj!!!! Myslę, ze się spotkamy, jeśli tylko będziemy tego bardzo chcieli!!
Przed chwilą była śniezyca a teraz pojawiło się słońce na ciemnym niebie ale widoki mam z biura. Chcę już wiosny, ale też jeszcze mam zamiar pojeździć na nartach, uwielbiam to!!
Cieszę się, że jutro sobota,bo mam zaległości w spaniu:) zaszaleję do 10:)

Buziaki dla Ciebie i do kolejnego mejla

K.
Komentarze
Strona 2 z 2 < 1 2
Deleted_User dnia luty 27 2013 22:55:02
jurek
Gdyby to była moja żona to jutro po przyjściu z pracy,znalazła by na ganku czy w przedpokoju,starannie spakowane swoje rzeczy,wraz z
informacją że już tu nie mieszka a Ja na dniach składam pozew o separację z jej winy.
Łatwiej usunąć chwast kiedy jest mały niż kiedy urośnie i na dodatek zacznie kłuć i parzyć.
Pewne jest że dostałeś od niej w prezencie ładne poroże.Nie ważne czy przyprawiła je w łóżku czy w necie.Po tym co piszesz stawiam na na to pierwsze.
Dzięki szybkiemu i zdecydowanemu działaniu oszczędzisz sporo zdrowia i pieniędzy i być może postawisz z powrotem do pionu zaczadziała żonę.
Nawet jeżeli kobieta nie wybudzi się to też korzystasz.Masz klarowna sytuacje do dalszego działania.
No i pamiętaj dawna królewna zamieniła się w jadowitą ropuchę.
I koniec sympatii - to jest wróg.smiley

marekk dnia luty 27 2013 23:23:22
Chyba majtki żoneczce zaczynają wilgotnieć...

Gość: milord dnia luty 28 2013 08:32:43
Parę rzeczy wiemy na pewno. Coś zaczyna się dziać. Niestety to już jest ten etap, że Jurek powinien założyć żonie monitoring. Póki co to bardziej bym się zaczął bacznie żonie przyglądać i zrobiłbym małe rozeznanie kim jest ten cały goguś. Może to jakaś stara sympatia? Może siedzieli w jednej ławce? Wiadomo, że dzieli ich póki co odległość a żona Jurka faktycznie umiera z nudów. Mówi się trudno. Trzeba zacząć kontrolować jej telefon, spisywać stan licznika w samochodzie, dyskretnie kontrolować korespondencję... A najlepiej to założyć sobie konto na tej całej nk i rozpiżyć tą znajomość w zarodku. Napisać zwyczajnie łepasiowi, ze jak się nie odpier..li od żony Jurka to on sam wsiądzie w samochód i zrobi młyn. Może zadziałasmiley Przecież po wejściu na nk będzie znał jego profilsmiley Po takiej akcji co prawda oboje się na niego obrażą > ale to mały pikuś. No i koniecznie Jurek musi porozmawiać z żoną na temat, że nie życzy sobie tej jej znajomości. A później sie zobaczy. Albo żona Jurka to skończy, albo zejdą do podziemia.

meg5 dnia luty 28 2013 10:45:56
A to dzierlatka dopiero.
Ewidentny flirt smsowy. Myślę, że ona nawet nie zdaje sobie sprawy na co się naraża. Sam fakt twojej dostepności do tego smsa dowodzi, że dla niej to takie niewinne pogaduchy z podtekstem (lekko erotycznym...?).

Myślę, że w tej fazie znajomości oraz przy żoniniej naiwności/głupocie stanowcza rozmowa z Kaską powinna ją przerazić i pomóc. Ale kto wie...Może Krzysiek ma jakieś mocne walory...

zimnyx dnia marzec 01 2013 11:37:44
Coz nastepne malżenstwo doswiadczone przez Nasza Klase a raczej przez brak odpowiedzialnosci ludzi ktorzy tam zagladaja

luna75 dnia marzec 01 2013 18:33:25
`Musisz zareagować i to szybko!!! Kroi się na bank i do zdrady dojdzie prędzej czy później. Najlepiej spotkaj się z tym facetem i daj mu w mordę!!!!! Koniecznie a potem zbluzgaj swoją żonkę może się opamięta.

uki1982 dnia marzec 02 2013 12:16:41
Pewna zdrada, klasyczny motyw, u mnie tez na poczatku byly wytezone kontakty na fejsie, dlugie rozmowy podczas wspolnych wypadow ze znajomymi do miasta, zreszta cala moja historie opisalem juz tutaj w zeszlym roku... a teraz nie jestesmy razem i spotyka sie z nim na dobre... zacznij dzialac, bo zaniechanie doprowadzi do niemilych wydarzen dla Ciebie. A jesli Ci sie nie uda zapobiec (zazwyczaj sie nie udaje) przynajmniej nie bedziesz mial sobie nic do zarzucenia.

Strona 2 z 2 < 1 2
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Podobne zdrady
Polska husaria
www.machuspro.bulok.info
bylo ale sie zmylo
Zdrady nie bylo? Nie wiem co o tym myslec
Poco to mi bylo
Zdradzony,oszukany,tego jeszcze nie bylo...
a jednak nie warto bylo dawac 2 szansy
nie bylo zdrady
Logowanie
Login lub e-mail

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Aktywne tematy !!!
Nie potrafię zrozumieć
Dwa światy
Bez tytulu
Ja ZARĘCZONA, on ŻONATY
psia mać
typowa historia
Naiwna, głupia, okła...
jak poradzić sobie z...
Pewnie zdrada
Anatomia zdrady.
utracone nadzieje
Rok męczarni
6 lat zdrady, 5 lat ...
Zdrada
Zdradzona
Zjawiam się u Was na...
Beznadziejnie naiwna
5 letni związek
Zdradziła, czy nie? ...
Mój świat się zawalił
Najgorszy dzień w życiu
miało być tak pięknie
Ku przestrodze... a ...
mam dosc
zdradzona.
Reklamy
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

bumerang
17/09/2014 14:12
betrayed smiley dzięki za pamięć

Archiwum
Reklamy p
Copyright © 2007-2013 www.zdradzeni.info